Alla inlägg under augusti 2012

Av Sami - 9 augusti 2012 12:19

jag började att brottas mot en kille och losade 4 gånger   men  hen var både äldre,större och kille...  sen brottades jag mot min dagiskompis federika och vann 2 gånger och förlora en. Sen brottades jag mot en annan tjej och vann båda gångerna och sist mot en annan tjej och vann igen.


DEN FANTASTISKA BROTAREN ONORMALINGEN!!!!!


Sen skulle vi träna kampsport två och två jag var med en tjeje jag inte kände. vi blev kompisar hon var snäll.

vi fick träna boxning o sparkar. visst hade jag helst gått på lajvet men det här var också kul. och så gillar jag att prova nya saker. hmmmm.... undrar hur såna där franska sniglar smakar, ska nog prova....

 

eller inte....


hej då!

TjingTjong heliumballong

Av Sami - 8 augusti 2012 17:06

nu har jag suttit och funderat en stund på vad jag ska skriva. en sak jag måste skriva är i alla fall förlåt för att jag inte skrivit på länge.Det har varit som ett litet blogg somarrlv. för det har varit så mycket. Lajv,pride,brasilian day,bada,bio,kompisar och aktivitets dagar med try it ida som jag var på idag. det var roligt. och nåt jagskulle rekomendea för alla. det är ett stllde där man kan prova på massor med olika saker som, lajv,dans,musik,rugby,innebandy,brottninng,kampspo

rt,skejting,teater,fotboll och mycket mer. tyväre inte ridning fast rocklundastallet ligger brevid. jag börja me ett dans pas med min kompis julia. sen blev det brottning när lajvet var fullt.

mammi säger at jag måste gå bort från datorn. blää.ses senblir mer om mina brottnings matcher då


pankaka på er!!!!!

Presentation

HEEEEEEEEEEEEEJ!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänkte kanske ha en liten frågestund. Vad tycker ni? Ska jag ha en frågestund på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards