Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Vi drar tll malmö fest nästan hela kvällen!

Av Sami - 5 april 2013 10:17

Hes svejs i godis skogen! Godis är godare än lingon så därför låter det bättre så. Jag är hemma hos farmor nu och kom på att juste bloggen! Man måste ju hålla det man lovar och jag skulle ju skriva så här är jag! Lika konstig som vanligt!    Jag tänkte berätta om när jag var i malmö med klassen. Som jg inte har berättat har vi varit med och tävlat i i vi i femman. Vi bandade men jag får tyvär inte säga hur det gick så lyssna på kvarts finalen på lördag i p4 12-13. Bara satt ni ve är det inte vi som är kräklingbo. (Förlåt men vem döper en skola så?) Nej känner mig så taskig nu men ändå. På västalands vi i femman sida kan man även lyssna på en serie i 4 delar om vår resa i malmö. Bussliv, vandrarhemsliv, malmöliv och tävlingsliv. Vandrarhemsliv är bäst. (Inte bara för att jag är med mest där hehe..) Men lyssna dom blev faktiskt bra  http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?ProgramId=3033&grupp=4503. Busligans årsmöte jajamän!

Vi ska se om vi kan få upp lite knäppa bilder här sen också. Har fått klartäcken från mamma nu. (typ.) 

Nedan här har jag sammantällt en lista på vad man ska och inte ska göra på en malmöresa med klassen.


Kul saker du måste göra:

1. Borsta tänderna genom fönstret på andra våningen på vandrar hemmet. Garanterat super kul! Då kan man ju äta godis hur sent som helst utan att gå ut efter 10.30 till toan och få skäll.

2. Titta på vampiresucks  och skratta så att du inte kan andas. OBS före läggnings tid så att man inte väcker dom andra.

3.Ligga och prata och titta på william spetz till sent på natten.

4. Skapa en busliga med killarna, buset blir ett fiasko, göra uppror mot killar na och ringa undra varför gunnar för pip varit otrogen sent på kvällen och tidigt på morgonen. (Hade vi inte väckt dom hade då ändå missat frukosten så det så.)

5.Få han från radion att göra et repotage om det.

6. Se turning torso

7. Se slottet där barda spelats in.

8. besöka sjöfarts museumet

9. Tävla i vi i femman

10. Kalla busschafören denny för danny

Saker du inte bör göra:

1. Tränga ner tre stycken i onormalingens säng. Särkilt inte med ett justin biber täcke.

2. Fisa på Jacob och Edward på onormalingens twilight täcke.

3. Glömma sängkläder och ta över oormalingens säng.

4. Titta på vampiresucks efter läggningstid och skrik skratta så man väcker dom andra som säger till fröken.

5. Kasta ut flaskor genom förnstret. (tänk om nån fått den i huvet kära anonyma kompis)

6. Glömma kameran

7. Glömma fotanär ens lärare håller upp dörren till godis afären. Det är ju ett historiskt ögonblick!

8. Sitta i fönstret när man har fest på rummet och ens kompis ska försöka öppna ens annans kompis kapsyla klaska genom att slå den i bordet mittemot fönstret och nästan få den i ansiktet.

9. Beställa fel sallad på resturang och få en said (sidosallad) sallad istället för en lika dan stor kykling sallad so en kompis. 

10. Råka berätta för busschaffisen och han i kiosken hur det gick.



 
 
Ingen bild

Anonym

10 april 2013 00:19

Haha... Vart får du allt ifrån?? HAHA Jag älskar dig!! <3 Jag är ditt största fan!!!

Sami

14 april 2013 18:06

Jag blir jätte glad nu jag trodde typ inte jag hade några läsare alls och så har jag till och med ett fan! Tack så mycket!!!! Men jag antar att allt kommer i från min medfödda galenskap. Men hade så bra många karmar onormalingen!!!!

 
Ingen bild

Isa

8 januari 2014 10:04

Hahah jag kommer ihåg! :D <33

Sami

8 januari 2014 12:59

Jag med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sami - 20 mars 2014 07:38


Hinner inte skriva så mkt ska dra till skolan nu och lära mig onödiga saker om kungar som allihop hette sammma sak och krigade och åt tills dom dog av fettma och en massa annan skit som hände för typ flera hundra år sen! Tänkte bara ladda upp en bild...

Av Sami - 13 mars 2014 21:23

Ja nu är det vår! Och jag börjar äntligen få med mig folk ut! Hela vintern har alla suttit inne alla raster med sina mobiler! Utom jag som är den där jobbiga typen som går runt "hallå kan vi nte gö nåt kul? kan vi inte gå ut?". Men alla bara nej, det...

Av Sami - 14 februari 2014 18:25


Glad alla hjärtans dag gott folk! Just nu sitter jag i bilen och är på väg till farmor. Hon fyller åt idag på alla hjärtans dag. Så nu ska jag åka och fira henne. (Vet inte ens hur mycket hon fyller... Bravo Smai!). Håller på att försöka rita ett gra...

Av Sami - 6 januari 2014 15:59

           Jag igen! Kände att jag måste blogga men kommer inte på något att skriva om. Där jag gillar bara att skriva om intressanta och roliga saker. Så istället för att göra korta inlägg om att man till exempel gick på toeneller nåt varr...

Av Sami - 31 augusti 2013 13:59

Jag märkte att det inte dirkt framgick så tydligt att det skulle bli lite uppehåll. Men det blev det i alla fall. I sommras var jag i brasilien. Först i Sao paulo och sen lite i salvador. Salvador är min favorit stad i brasilien av alla dom jag varit...

Presentation

HEEEEEEEEEEEEEJ!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänkte kanske ha en liten frågestund. Vad tycker ni? Ska jag ha en frågestund på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards