Alla inlägg under februari 2013

Av Sami - 22 februari 2013 21:38

Jag vet att jag haft ett ganska långt blogg uppehåll nu. Och jag borde ha medelat innan. Jag är inte den som typ: Bloggen är mitt liv utan den dör jag!!! Så jag tog helt enkel ett litet uppehåll... Vet att jag borde meddelat innan, men nu kommer jag lova att alltid meddela innan ett uppehåll. Jag kommer försöka skriva så ofta jag hinner men räkna inte med en varje dag. Ja hoppas bara nån vill forsätta läsa efter det här. Men jag vill gärna ha fler läsare också. Har lyckat övertala min mamma att få lägga ut lite bilder så snart kommer det stora avslöjandet om vem denna onormala onormaling är... KABOOM! Och kanske lite bilder från i sommras. Men ni lajvbilderna jag lova för hundra år sen...  

Presentation

HEEEEEEEEEEEEEJ!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänkte kanske ha en liten frågestund. Vad tycker ni? Ska jag ha en frågestund på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards