Alla inlägg under juni 2013

Av Sami - 23 juni 2013 12:39

Ville bara hälsa alla GLAD MIDSOMMAR!


Sen kan ni gå och rösta i min nya imröstning om jag ska ha en fråhe stund eller inte...

Av Sami - 17 juni 2013 10:13

Hej nu är det SOMMARLOV!!!! Jag har inte hunnit skriva nåt efetrsom vi har varit i göteborg och mycket annat men nu är jag här! Skolavslutningen var som vanligt även om det bara var min andra på den här skolan... Niorna grät, rktorn höll tal, ingen kunde texten till mer än en värs på den blomstertid nu kommer och alla sjung på rajraj och alla jubla när rektorn förklara sommarlov, inklusive fröknarna...


GÖTEBORG VAR ASGRYMT! Det blev myckt yoloande på göteborg. Typ när man sitter fastspänd i uppsvinget och bara vill ner och ens kompis håller på att slita av ens hand samtidigt som hon svär som vad vet jag, efetrsom man lovat att hon får krama ens hand hur hårt som helst och svära så mycket hon vill bara hon åker med då då plötsligt inserman det faktum att you only live ones! Jag vet inte vad som händer efter döden men jag vet att du bara lever det här livet en gång! Så yolo och iväg! Vi år jätte stor mjukglass   dat var GÖTT! Men det var osmart av kötledarna att lägga konserten dagen efter göteborg alla hade skrikit sig hesa och lagt sig jätte sent hos sina värdfamiljer, vi var uppe till 3hehe... Men vi åkte ju hem från lise berg tio sen skulle vi ju äta borsta tänder och allt och sen måste man ju ligga och snacka lite... Det blev sent för dom flesta andra också faktiskt. Men konserten blev ändå jätte kul. Vi stadsvandrade i göteborg också, jag och min kompis köpet äckliga skämt karameller och bjöd dom andra på mohahahahaha!!! Jag älskar musik! Efter konserten hade vi knytkalas senåkte vi hem. Tåget hem blev försenat eftersom vi körde på en kant (??) men det fatta inte jag så jag gick ut i kupen och skrek VI HAR KÖRT PÅ EN  KATT! (trodde han sa katt :( )  Alla bara va va! och rusa ut för att se efter sen kom min kompis in och skrek nej 4 katter! Hur hon nu fick till det? Då fick alla panik... Men sen så sa konduktöran att det bara va en kant och då blev alla lugna igen. Se forsatte vi åka...  


Glad sommar på er! Det blir lite sommarlovs bloggande men jag kan inte lova så mycket... 


XOXO gossip girl







Haha skoja bara...

KRAAAAAAM PÅ ER! /onormalingen! 

Presentation

HEEEEEEEEEEEEEJ!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänkte kanske ha en liten frågestund. Vad tycker ni? Ska jag ha en frågestund på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards