Alla inlägg under januari 2014

Av Sami - 6 januari 2014 15:59

 

     

  

Jag igen! Kände att jag måste blogga men kommer inte på något att skriva om. Där jag gillar bara att skriva om intressanta och roliga saker. Så istället för att göra korta inlägg om att man till exempel gick på toeneller nåt varrannan timme kanske jag skrivar att lång och intressant inlägg varannan vecka liksom. Men aja allt rullar på. Solen skiner, ( nu blev ni lite avis va?) vi badar och dricker kokosvatten och på kvällen går vi ut och äter nånstans. Det finns en liten resturang som ligger mitte emot stranden som är jätte söt! Typ värsta hippie stället, och dom har jätte god mat. Nästan lika kul som Lasses kvarter! ( ingen fattar.... den hemliga oasen i Västerås) Där brukar vi äta. Det är jätte mysigt med tända lyktor och en lite galna medelålders engelsmän och kvinnor (tror jag) som brukar stå och dansa och sjunga jätte högt. Men aja försökte räkna lite matte idag men gick inte så bra...

Presentation

HEEEEEEEEEEEEEJ!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag tänkte kanske ha en liten frågestund. Vad tycker ni? Ska jag ha en frågestund på bloggen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards